Sunt incepator ! Am facut 3 beri din kituri, am utilizat tot felul de improvizatii in ceea ce priveste sticlele drept pentru care acum pot da sfaturi in aceasta privinta> nu cautati alte solutii in afara sticlelor ORIGINALE cu inchizator cu sarme sau capace cu capsator. Prima bere a iesit mai mult rasuflata, la a doua au explodat 3 sticle (de coniac unirea 2 litri) la a treia a fost f buna cea din sticlele originale cu inghizator (Grosch) si multe rasuflate la cele cu inchizatoare achizitionate.
...dar nu acesta este topicul...